Friday 17 August 2012

Jaga Muka, Jaga Badan & Jaga Kewangan Anda!





salam,



hari ni dengan baik hatinya aku ingin berkongsi secara general kepada anda semua terhadap servis-servis yang aku rasa sangat bagus.



JAGA MUKA. 


product yang aku prefer korang pakai is Mary Kay. Alhamdulillah, aku juga seorang pengguna Mary Kay sekarang. best product ever at least for now. hee. dulu aku ada masalah tone kulit tak sekata. nampak je lawa (perasan) tapi semua tu dusta bila make up telah pun berjaya menutup segala-galanya. okaylah tak lawa. fine. tapi kalau nak kepuasan untuk diri sendiri, aku memang galakkan korang pakai Mary Kay. aku taknak ulas lanjut sebab korang boleh dapatkan sendiri info kat consultant Mary Kay sendiri. jangan risau, beliau sangat baik orangnya dan mulut yang suka potpet-potpet itu tidak akan membuatkan anda berasa bosan. sebagai pengguna Mary Kay, testimonial aku ini produk skincare yang terbaik. :)





dan sangat-sangatlah digalakkan bila dah pakai product skincare dia, pakai sekali dengan make up dia. ni muka lepas kena tenyeh la ni dengan make up Marykay. not bad. sebelah aku tulah consultantnya. suruh lah dia belanja waktu korang set appointment nanti. Eyla ni pemurah orangnya. why ada appointment? Mary Kay consultant yang prihatin tak akan sesekali suruh anda beli produk unless you dah give it a try. cuba dulu, puas hati baru beli. contact this young braces lady EYLA - 013-7141465




JAGA BADAN


ni paling simple. kalau dah hazab sangat nak diet lah bagai. pakai je corset premium beautiful. instant shaping wa cakap lu. FYI lah ye, ada orang pernah cakap dengan aku (lelaki) diorang ni bukan hadap sangat perempuan kurus macam model tu, biarlah chubby ke, berisi ke asalkan badan mantop. tak ada gelebeh-gelebeh. orang kata tak selera nak nengok haihh. anyway, corset dia more to health concern rather than beauty itself.  tipulah kalau kata taknak body cantik kan. for married couple, mana tahu badan anda lah pengikat kasih sayang suami isteri. tak kan tak nak jaga ye dak?





bab-bab baju dalam ni aku tak akan letakkan model manusia. pandai-pandai lah korang google. anyway, for more details, hola this beautiful woman to set your appointment, AISYAH - 019-2710102




JAGA KEWANGAN


bab duit ni yang paling best. term break ni aku kerja di Public Mutual. temporary. setelah aku buat researh, aku dapati Unit Trust Public Mutual is the best. kalau korang tahu apa itu ertinya pelaburan lebih-lebih lagi untuk masa hadapan, korang mesti nak melabur dan aku sangat sangat sangat galakkan korang melabur di Public Mutual. tapi dengan syarat, kena pandai cari consultant yang baik dan cerdik untuk jaga pelaburan kita tu. siapa yang tak nak duit diberanakkan tanpa perlu bersusah payah. ohh ini bukan skim cepat kaya. pelaburan mengambil masa bertahun. anda boleh melabur dalam bentuk tunai ataupun EPF. tak ganggu pun kehidupan korang. dengar strategi, setuju, isi borang, wait and see je. kira macam memaksimakan duit bila korang bersara nanti. daripada dapat 100K, insyaAllah dengan strategi pelaburan yang betul, korang boleh doublekan EPF tersebut menjadi 200K. masyukkkk.






here, I want to suggest the best consultant ever. REDZUAN - 019-2733037






setakat ini aku dah cadangkan TIGA servis terbaik dari segala segi. InsyaAllah ada lagi, aku akan kongsikan lagi di next entry. produk yang aku percaya je aku cadangkan. this is not an advertisement or promotion whatsoever. so don't worry.



bye.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...