Thursday 28 March 2013

Current Face After Buang Tahi Lalat. :)




salam,



terima kasih pada kalian yang masih sudi singgah di blog yang tak seberapa ini. selepas entry http://www.dearsuriz.blogspot.com/2012/09/pengalaman-saya-buang-tahi-lalat.html dilancarkan (dilancarkan lah sangat khennn), saya dapat beratus call, msg dan whatsapp. ramai yang ingin berkongsi apa yang saya rasa, pengalaman dan perasaan saya. saya suka, memang suka sebab rasa dihargai dan orang pon menghargai penulisan saya, tapi maaflah pada yang bertanya dimana, berapa harga, landmark apa semua. sorry tak akan dilayan sebab semua dah ada dalam entry tu. serious saya dah baca berkali-kali dah betul ke susah sangat nak jumpa? ada je.. =.='



lagi yang sopan santun berbudi pekerti mulia tu memang saya layan dengan senang hati. yang tak ley bla bila tanya macam lah hakak ni kaunter pertanyaan ataupun staff yang kerja kat klinik tu. mana lah saya tahu bukak pukul berapa, malam dia charge berapa, procedure, scientific method ke whatsoeber tuhhh. sudahlah tiada adab nak harapkan balasan yang lemah lembut dariku, boleh jalan. salam takada, pakai redah je, tanya pun macam arahan dan tengkiu pun tak ada. perghhhh. kakiku ke mukamu je kurasakan. muahahahaa. kejam!



so, untuk mereka yang nak update dariku, alhamdulillah.. kesan laser pada tahi lalat yang kecil-kecil hilang sepenuhnya, tiada parut. yayyy! yang berparut tapi tak obvious hanya di kening dan di atas bibir tumbuh balik (sebab ada akar). kalau berniat nak buang lagi, pergi jelah buat lagi sekali. mesti sakit. ouch!



walden filter for instagram. 


untuk kalian yang berhajat untuk buang dan meningkatkan semula keyakinan diri, pergi jelah buat. takut tu memang ada, kejap je lepastu hilang hati pun girang. tapi kalau tahi lalat tu dah manis di muka , tak payah kot. :)




kbai. 







3 comments:

  1. salam, i stumbled upon this. I pun terfikir nak buang tahi lalat I ni, sb warna dia dah berubah. takut juga. walaupun tahi lalat ni dah jd trademark I sejak kecil...hmmm... macam mana u face wajah baru dear? thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. emm... not much.. org pun x perasan kita buang tahi lalat entah la sebab dah besar kot.. kecik2 dulu mmg semua dok tgok tahi lalat i je sampai i rimas, once dah buang ni mmg org x perasan pun lg2 sedara mara... hihi

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...